Siirry pääsisältöön

V*ttu ku ärsyttää!

Juttelin tos joku aika sitten hyvän ystäväni kanssa ja kerroin kuinka oon saanut kuulla monen läheisen tai tuttavan epäilevän mun tämän hetkistä onnellisuutta ja hyvää oloa. Hän sanoi, että jos ei tuntisi mua, niin kyllä hänkin epäilisi ja kuulemma blogiteksteistä saa sellaisen kuvan, että mua ei hetkauta toi ero ollenkaan ja oon tosi kylmä ja tunteeton ihminen. Täytyy myöntää, että joo, ei hetkauta kyllä pätkän vertaa enään. Se ei tee musta silti tunteetonta. Se mikä tuntuu pahalta, on että lapset kärsii. Mulla on ollut nuoruudessa tosi rankkojakin aikoja. Oon ollut lähes koko yläasteen ajan masentunut. Pääsin yli siitä puhumalla, thank god, en koskaan ole sortunut mihinkään masennuslääkkeisiin. Tän kokemuksen myötä olen oppinut omat keinot selviytyä hankalista ajanjaksoista elämässä. Tämä muutti mua niin, että en anna minkään asian painaa mua alas. Toki hetkellisiä vitutuksia ja murheita on, en sitä kiellä mutta yritän aina vaikka kuinka surkeeta olisi niin löytää jotain positiivista asiasta kuin asiasta. Ajattelin nyt sitten vähä avautua mikä mua tällä hetkellä ärsyttää niin eipä tarvii kenenkään enää manailla ettei mua mikään hetkauta. 

Mikä ihme siinä on että jengi vieläkin ajattelee niin takapajuisesti että naisella ei voi olla nuorempaa miestä. Kautta aikojen mies on voinut ottaa vaikka monta kymmentä vuotta nuoremman mimmin ja sitä ei ihmetellä ollenkaan. Tai että on vain miesten oikeus tapailla montaa naista mutta jos nainen tekee niin, ni on heti h**ra. Enkä nyt puhu edes sänkyyn menosta. Sekin ärsyttää että annetaan ymmärtää jotain mutta sitten yhtäkkiä ei kuulukaan enää mitään. Ei selityksiä, ei mitään. Miksei voi sanoa suoraan, säästyisi ainakin mun aikaa, kun ei sitä hirveästi tunnu olevan muutenkaan. Sitten nämä seurustelevat ihmiset. Voi hyvää päivää, pitääkö sen oman kultamussun kanssa viettää joka helvetin sekuntti mikä vuorokaudessa on? Onhan se ihanaa ihastua ja toki ymmärrän sen että halutaan alussa varsinkin olla paljon yhdessä mutta ei sitä omaa elämää tarvitse unohtaa siinä. Sitten mua ärsyttää sekin, että kohta 2 vuotta tässä opetellut elää terveellisemmin niin silti välillä heikoilla hetkillä sortuu syömään jotain shittiä. Ärsyttää toi kylmyys ja pimeys. Ja sekin vielä etten osaa päättää mun kisa-asuja. Nonnih, eiköhän siinä ollut tarpeeksi avautumista. Arvatkaa tekiskö mieli lopettaa tää teksti johonkin positiiviseen mut hitto..nyt en tee sitä. Äkkii kone kii, apua!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihan wonder womanina

Jalat tutisee. Pitkästä aikaa tunnen ylpeyttä itsestäni. Tein jotain mitä en olisi uskonut saavuttavani koskaan. 180 kg!! -satakahdeksankymmentä kiloa! Sen verran oli tämän aamun treeneissä kiekkoja jalkaprässissä. Palkkasin itselleni valmentajan toukokuussa, koska tuntui siltä että tarvitsen piiskuria, jonka avulla saan urheilun takas elämääni rutiiniksi. Motivaatio meni uupumuksen myötä..tai no..halua kyllä oli, mutta pään sisäinen ruoskinta ja tekosyyt sai mut saamattomaksi. Tiesin ja tunsin joka solulla kuinka huono olo valtaa kehoa kun en treenaa, mutta silti suklaa ja netflix vei voiton. Ne jotka seuraa mua snäpissä, näki ne mun joka viikkoiset dietti aloitukset ja aina se homma meni puihin, viimeistään keskiviikkona. En vaan ollut valmis ja en ole täysin vieläkään, mutta tässä opetellaan sitä armollisuutta ja nyt tärkein asia on saada treenit kulkee 4/vkossa. Johnin löysin vähän niinkuin vahingossa. Mun fb feediin lävähti mainos Selkrig performance unitista ja heidän tarj

Pakaratreeni

Vuosi vaihtuu pian ja kisavalmistelut alkaa tosissaan 1.1. Oon joulukuun syönyt suht puhtaasti. Yhtään suklaata enkä piparia syönyt joulupyhinä. Turhia kaloreita ehkä tullut alkoholista mutta kai ihan ymmärrettävää tässä elämäntilanteessa käydä vähän viihteellä. Vaikka kaapit pursuu suklaata ja ties mitä herkkuja, olen jatkanut puhtaasti syöntiä juhlimisen jälkeisenä päivänä. Ruualla on ihan uskomaton vaikutus oloon. Kokeilepa ens kerralla pizzan tai hampparin sijaan vetää salaattia tai vihersmoothieta krapulaan. Mieli piristyy ja keho myös, eikä mee koko päivä maatessa sohvalla. 10 viikkoa jäljellä, mikä tarkoittaa treeni määrän lisääntymistä. Salitreenin päälle tulee aerobiset. Aion pitää ohjelmassa edelleen 3 jalkapäivää niin että yksi on pelkkä pakaratreeni, yksi loikka ja yksi vaihtelevasti erilaisia  jalkapäivän liikkeitä. Olka- ja selkätreeniä tulee kans tehtyä nyt paljon. Aion myös tehä joka päivä vatsat. Aerobista teen sen mukaan mitä tarvitsee, katson vähän miten alkaa kropp

Valehtelevia sikojako tää maailma täynnä

Mun piti kirjoittaa sivistyneesti ja asiallisesti mutta nyt en voi säästellä sanoja. Joten kaikki mielensäpahoittajat ja kukkahattutädit voi lopettaa lukemisen tähän. Ja huom, tää on vain mun tän hetkinen mielipide. Avautuminen..mut jos tää saa jonku tuntee piston sydämessään ni good. En voi ku ihmetellä tätä nykymenoa parisuhteissa ja deittailussa. Jengi kusettaa ja pettää minkä kerkiää ja ulospäin ollaan niin onnelllista, ai että. Mikä hitto siinä on ettei aikuisilla ihmisillä ole sen verran munaa sanoa asioita suoraan ja olla rehellisiä toiselle ihmiselle. Ennemmin tai myöhemmin valheet paljastuu, tavalla tai toisella. Jos sä oot niin v*tun fucked up ettet tiedä kuka oot ja mitä haluut sun elämältä ja parisuhteelta niin kannattaisko ottaa se aika sitten itsensä tutkiskeluun eikä ketään kolmatta osapuolta siihen hillumaan. Pettämisestä on tehty niin helppoa. Ei tarvii edes kotoota poistua kun somen kautta voit ottaa yhteyttä ihan kehen vaan. Jos oma kumppani ei saa viisaria värähtä