Siirry pääsisältöön

Love is in the air

Kevät on mulle yleensä ollut erojen aikaa. Pari vuotta sitten kun itse tuskaili eroaikeiden kanssa niin tuntu että tosi moni lähipiiristä erosi silloin myös. Viime kuukausina facebook on täyttynyt  `parisuhteessa` ilmoituksista. Aivan ihanaa nähdä, että ihmiset löytää toisensa ja alkaa seurustelemaan. On siellä vastaan tullut muutama yllätyskin, silti, toisen onni ei ole multa pois.
Aikasemmin oon kertonut siitä kuinka oon tapaillut sellaisia miehiä, jotka esittävät niin tunteetonta ja playeriä. Rivien välistä oon huomannut, että toiveessa kuitenkin on se parisuhde. Rakkaus on aina riski. Sitä ei voi saada jos ei ole oma aito itsensä ja uskalla heittäytyä. Moni pelkää, että tulee satutetuksi,mutta ei elämää voi ennustaa. Jos antaa pelolle vallan niin jää paitsi aidosta rakkaudesta ja leikkimällä voi menettää potenttiaalisen kumppaniehdokkaan. Itsellä kävi kanssa kerran mielessä, että leikinkö takaisin. Tajusin, että on paljon raskaampaa vetää roolia kuin olla aito tunteidensa kanssa, vaikka tulisi kuinka monta kertaa satutetuksi. Opetan mun lapsillekin että omia tunteita ei tarvitsi hävetä oli ne sitten mtä tahansa. En haluisi että he vetäisivät roolia niin miksi itse vetäsin, sillä olenhan esimerkkinä heille. Uskon, että karma kyllä hoitaa nää playerit...
Sanonta , `se oikea tulee kun vähiten sitä odotat ´, pitää niin paikkansa. Reilu kk sitten en olisi voinut uskoa, että olisin nyt näin läpällään johonkin. Tää tuntuu ihan erilaiselta kun mikään aikaisempi ihastuminen. Heti ensitapaamisen jälkeen poistin tinderin. Hullua, mutta tuli vaan sellainen tunne, että häiriötekijät pois. Aika pian kerroin myös niille ketä olin aikaisemmin tapaillut, että nyt oon tavannut kivan tyypin johon haluan panostaa 100%. Ei voi kun ihmetellä miten negatiivisella asenteella ihmiset on liikentessä. Sain vastaukseksi mm. " ei toi tuu kauan kestää", " ilmota kun ohi ni jatketaan taas". Snäpissä vilautellaan vatsaa ja heitetään " eikö muka oo yhtään tätä ikävä". Mä ymmärrän sen että nykyään tapaillaan montaa tyyppiä samaan aikaan, mutta siinä vaiheessa jos on selvästi kertonut että nyt ei muut kiinnosta, niin aika törkeää käytöstä tollainen.
Ei monet lähipiirissäkään luottavaisin mielin ole, onneksi itse olen ja lähimmät ystäväni. Elän päivä kerrallaan ja nautin joka hetkestä niin kauan kuin tätä kestää, oli se sitten kuukausi, vuosi tai lopun elämän.
Ja nyt..saako vähän hehkuttaa..vaik tääl kyl ollaan sillä asenteella että se kenellä onni on, se sen kätkeköön..
Hän on niin huomaavainen mua kohtaan aina. Saa mut nauramaan. Aika menee ihan liian nopeesti hänen seurassaan ja tuntuu että koko muu maailma häviää kun olen hänen kanssaan. Parasta hänessä on ehdottomasti hänen silmänsä..se katse porautuu syvälle sieluuni..noni, nyt mulle tuli ikävä. Hihii, aika kivaa olla ihastunut..
Ihanaa alkanutta viikkoa, se on ihan just toukokuu ja kesä =) <3





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihan wonder womanina

Jalat tutisee. Pitkästä aikaa tunnen ylpeyttä itsestäni. Tein jotain mitä en olisi uskonut saavuttavani koskaan. 180 kg!! -satakahdeksankymmentä kiloa! Sen verran oli tämän aamun treeneissä kiekkoja jalkaprässissä. Palkkasin itselleni valmentajan toukokuussa, koska tuntui siltä että tarvitsen piiskuria, jonka avulla saan urheilun takas elämääni rutiiniksi. Motivaatio meni uupumuksen myötä..tai no..halua kyllä oli, mutta pään sisäinen ruoskinta ja tekosyyt sai mut saamattomaksi. Tiesin ja tunsin joka solulla kuinka huono olo valtaa kehoa kun en treenaa, mutta silti suklaa ja netflix vei voiton. Ne jotka seuraa mua snäpissä, näki ne mun joka viikkoiset dietti aloitukset ja aina se homma meni puihin, viimeistään keskiviikkona. En vaan ollut valmis ja en ole täysin vieläkään, mutta tässä opetellaan sitä armollisuutta ja nyt tärkein asia on saada treenit kulkee 4/vkossa. Johnin löysin vähän niinkuin vahingossa. Mun fb feediin lävähti mainos Selkrig performance unitista ja heidän tarj

Pakaratreeni

Vuosi vaihtuu pian ja kisavalmistelut alkaa tosissaan 1.1. Oon joulukuun syönyt suht puhtaasti. Yhtään suklaata enkä piparia syönyt joulupyhinä. Turhia kaloreita ehkä tullut alkoholista mutta kai ihan ymmärrettävää tässä elämäntilanteessa käydä vähän viihteellä. Vaikka kaapit pursuu suklaata ja ties mitä herkkuja, olen jatkanut puhtaasti syöntiä juhlimisen jälkeisenä päivänä. Ruualla on ihan uskomaton vaikutus oloon. Kokeilepa ens kerralla pizzan tai hampparin sijaan vetää salaattia tai vihersmoothieta krapulaan. Mieli piristyy ja keho myös, eikä mee koko päivä maatessa sohvalla. 10 viikkoa jäljellä, mikä tarkoittaa treeni määrän lisääntymistä. Salitreenin päälle tulee aerobiset. Aion pitää ohjelmassa edelleen 3 jalkapäivää niin että yksi on pelkkä pakaratreeni, yksi loikka ja yksi vaihtelevasti erilaisia  jalkapäivän liikkeitä. Olka- ja selkätreeniä tulee kans tehtyä nyt paljon. Aion myös tehä joka päivä vatsat. Aerobista teen sen mukaan mitä tarvitsee, katson vähän miten alkaa kropp

Valehtelevia sikojako tää maailma täynnä

Mun piti kirjoittaa sivistyneesti ja asiallisesti mutta nyt en voi säästellä sanoja. Joten kaikki mielensäpahoittajat ja kukkahattutädit voi lopettaa lukemisen tähän. Ja huom, tää on vain mun tän hetkinen mielipide. Avautuminen..mut jos tää saa jonku tuntee piston sydämessään ni good. En voi ku ihmetellä tätä nykymenoa parisuhteissa ja deittailussa. Jengi kusettaa ja pettää minkä kerkiää ja ulospäin ollaan niin onnelllista, ai että. Mikä hitto siinä on ettei aikuisilla ihmisillä ole sen verran munaa sanoa asioita suoraan ja olla rehellisiä toiselle ihmiselle. Ennemmin tai myöhemmin valheet paljastuu, tavalla tai toisella. Jos sä oot niin v*tun fucked up ettet tiedä kuka oot ja mitä haluut sun elämältä ja parisuhteelta niin kannattaisko ottaa se aika sitten itsensä tutkiskeluun eikä ketään kolmatta osapuolta siihen hillumaan. Pettämisestä on tehty niin helppoa. Ei tarvii edes kotoota poistua kun somen kautta voit ottaa yhteyttä ihan kehen vaan. Jos oma kumppani ei saa viisaria värähtä