Siirry pääsisältöön

You are always a hoe to man who cant`t have you

Alkaa olee aikalailla vuosi täynnä sinkkuelämää. Kun parisuhteissa juhlitaan suhteen vuosipäiviä, niin mielestäni voisi ihan hyvin myös juhlia sinkku -vuosipäiviä. Tää on meinaan ollut niin tapahtumarikas vuosi, että vois luulla helposti pidemmäksikin ajaksi. Mietin kaikkia niitä tyyppejä ketä olen tavannut. Miten mielenkiintoisia elämäntarinoita ja jänniä persoonia. Nykyaikana on todella helppo tutustuu uusiin ihmisiin, kiitos tinderin ja muiden somekanavien.
Luulin ettei mulla ole sitä kuuluisaa listaa millasen miehen haluan, mutta jotenkin niitä ominaisuuksia onkin alkanat kertymään listalle vaikka en hakemalla hae parisuhdetta tai miestä. 3 avoliittoa takana, jotka kaikki ollut ns. salamarakkauksia. Muutaman kuukauden jälkeen muutettu yhteen. Nyt en enää tekis niin, enkä voisikaan ihan noiden lapsien takia. Yritän pitää järjen päässä..Mutta..
Oon edelleen todella tunne ihminen ja jos joku tyyppi kolahtaa niin ei tota listaa enää muistakkaan. Vuoden aikana olen ihastunut kerran, siis sillai kunnolla. Kellot soi kovemmin kuin paloasemalla ja punaiset valot välkky. Mä tiedän tän ihmistyypin, vaara!! Ja myös mun ystävät oli heti että unohda se, toi on ihan pimee. Vanhasta suhteesta oppineena tiesin ettei tästä seuraa mitään hyvää. Silti, tunne voitti..hetkeksi. Vietin niin tylsää "tavislähiömammaelämää", et nyt jotenkin hakeuden ihmisten seuraan jotka saa tuntemaan voimakkaita tunteita niin hyvässä kuin pahassakin. Käyttäydyin kuin teini ja olin itekkin hämilläni miten tää tyyppi pääs mun pään sisään vaikka ajattelin että kaikki on hallinassa. Pelottavaa tässä on se, että mä tunnistin tän mun kokemusten takia, mut mitäs sellainen mimmi joka ei. Rumaksi menee..
Epävarma, sitoutumiskammoinen joka ei luota naisiin (hänen omasta suusta), tyhjiä lupauksia, riistiriitaisia puheita ja tekoja. Whatssupissa kauheeta vääntöä aina. Mutta, kun näimme, kaikki oli hyvin, Tuntu että ollaan samalla aaltopituudella. Kosketus tuntui hyvältä ja eikä kinasteltu mistään. Tuntu että koko muu maailma katos ja ajantaju lähti sen seurassa.
Mä olen iloinen ja positiivinen ihminen, joka ei valita ja joka on itsevarma ja tietää mitä tekee ja haluaa. Tää tyyppi dissas mun elämänvalintoja ja pahoitti mun mielen useesti rumilla sanoillaan. Tunsin itteni erittäin epävarmaksi. Tajusin että tän on nyt loputtava. Tää kaikki kärjisty siihen kuinka sain kuulla mm. olevani epäkelpo äidiksi ja stadin pahin h**ra.
" You are always a hoe to man who can`t have you".
Naiset, olkaa tarkkana ja silmät auki. Kun mies tykkää teistä niin hän hyväksyy teidät sellaisena kun ootte, virheineen kaikkineen. Ketään ei voi muuttaa. Ketään ei voi omistaa. Parisuhde perustuu luottamukseen ja vapaaehtoisuuteen. Suhteessa täytyy voida touteuttaa omia unelmiaan ja elää omaa elämää. Haukkumista ei tarvitse sietää eikä varsinkaan väkivaltaa.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihan wonder womanina

Jalat tutisee. Pitkästä aikaa tunnen ylpeyttä itsestäni. Tein jotain mitä en olisi uskonut saavuttavani koskaan. 180 kg!! -satakahdeksankymmentä kiloa! Sen verran oli tämän aamun treeneissä kiekkoja jalkaprässissä. Palkkasin itselleni valmentajan toukokuussa, koska tuntui siltä että tarvitsen piiskuria, jonka avulla saan urheilun takas elämääni rutiiniksi. Motivaatio meni uupumuksen myötä..tai no..halua kyllä oli, mutta pään sisäinen ruoskinta ja tekosyyt sai mut saamattomaksi. Tiesin ja tunsin joka solulla kuinka huono olo valtaa kehoa kun en treenaa, mutta silti suklaa ja netflix vei voiton. Ne jotka seuraa mua snäpissä, näki ne mun joka viikkoiset dietti aloitukset ja aina se homma meni puihin, viimeistään keskiviikkona. En vaan ollut valmis ja en ole täysin vieläkään, mutta tässä opetellaan sitä armollisuutta ja nyt tärkein asia on saada treenit kulkee 4/vkossa. Johnin löysin vähän niinkuin vahingossa. Mun fb feediin lävähti mainos Selkrig performance unitista ja heidän tarj

Pakaratreeni

Vuosi vaihtuu pian ja kisavalmistelut alkaa tosissaan 1.1. Oon joulukuun syönyt suht puhtaasti. Yhtään suklaata enkä piparia syönyt joulupyhinä. Turhia kaloreita ehkä tullut alkoholista mutta kai ihan ymmärrettävää tässä elämäntilanteessa käydä vähän viihteellä. Vaikka kaapit pursuu suklaata ja ties mitä herkkuja, olen jatkanut puhtaasti syöntiä juhlimisen jälkeisenä päivänä. Ruualla on ihan uskomaton vaikutus oloon. Kokeilepa ens kerralla pizzan tai hampparin sijaan vetää salaattia tai vihersmoothieta krapulaan. Mieli piristyy ja keho myös, eikä mee koko päivä maatessa sohvalla. 10 viikkoa jäljellä, mikä tarkoittaa treeni määrän lisääntymistä. Salitreenin päälle tulee aerobiset. Aion pitää ohjelmassa edelleen 3 jalkapäivää niin että yksi on pelkkä pakaratreeni, yksi loikka ja yksi vaihtelevasti erilaisia  jalkapäivän liikkeitä. Olka- ja selkätreeniä tulee kans tehtyä nyt paljon. Aion myös tehä joka päivä vatsat. Aerobista teen sen mukaan mitä tarvitsee, katson vähän miten alkaa kropp

Valehtelevia sikojako tää maailma täynnä

Mun piti kirjoittaa sivistyneesti ja asiallisesti mutta nyt en voi säästellä sanoja. Joten kaikki mielensäpahoittajat ja kukkahattutädit voi lopettaa lukemisen tähän. Ja huom, tää on vain mun tän hetkinen mielipide. Avautuminen..mut jos tää saa jonku tuntee piston sydämessään ni good. En voi ku ihmetellä tätä nykymenoa parisuhteissa ja deittailussa. Jengi kusettaa ja pettää minkä kerkiää ja ulospäin ollaan niin onnelllista, ai että. Mikä hitto siinä on ettei aikuisilla ihmisillä ole sen verran munaa sanoa asioita suoraan ja olla rehellisiä toiselle ihmiselle. Ennemmin tai myöhemmin valheet paljastuu, tavalla tai toisella. Jos sä oot niin v*tun fucked up ettet tiedä kuka oot ja mitä haluut sun elämältä ja parisuhteelta niin kannattaisko ottaa se aika sitten itsensä tutkiskeluun eikä ketään kolmatta osapuolta siihen hillumaan. Pettämisestä on tehty niin helppoa. Ei tarvii edes kotoota poistua kun somen kautta voit ottaa yhteyttä ihan kehen vaan. Jos oma kumppani ei saa viisaria värähtä